מחלק יין לקידוש

מחלק יין

אם נמאס לכם שכל פעם במהלך הקידוש חלק מהיין נשפך על המפה במקום לכוסיות הייעודיות, או שהילדים עושים פרצופים כשכולם שותים מאותו הגביע לאחר הקידוש, או אפילו רבים על מי שותה יותר יין או מיץ ענבים, כדאי לכם לשקול לעבור לשימוש במחלק יין.

מחלק יין מחלק את היין בצורה שווה לכל הכוסיות הייעודיות והוא יכול למנוע מריבות. בנוסף, הוא חוסך את זמן החלוקה לכוסות השונות ומאפשר לכל אחד מבני המשפחה והאורחים לקבל כוסית יין זמן קצר יחסית לאחר הקידוש, מבלי להעביר דקות רבות בהמתנה עד שיהיה אפשר לשתות ולדבר.

מחלק יין זכוכית או כסף, מוסיף לאווירת השבת החגיגית והמיוחדת בזכות היותו פריט שלא נעשה בו שימוש במהלך השבוע. בנוסף, העיצוב הייחודי מוסיף לחגיגיות שולחן השבת ולרגע הקידוש עצמו, ולא משנה מה הסגנון העיצובי האהוב על בני המשפחה, ניתן להיות בטוחים שקיים מחלק יין בעיצוב מתאים. כמובן, ישנם מחלקי יין שיתאימו למגוון עיצובים רחב דוגמת מחלקי יין העשויים זכוכית.

מחלק יין יכול להגיע במגוון גדלים, כך שבין אם אתם זקוקים למחלק יין 12 כוסות, 4 כוסות או 6 תמיד תוכלו למצוא מחלק יין בגודל שמתאים לכם. אם אתם משפחה שרגילה לארח הרבה, אתם יכולים לבחור מחלק יין עם מספר כוסות גדול יותר מבני המשפחה כדי שיהיו מספיק כוסות גם עבורם.